۴ پاسخ

براچی هس؟

اگه یبوست داره بی بی کر اگه شکمش روانه پدی لاکت
تا ۳ماه کافیه بنظرم

پدی لاکت برای من تقریبا خوب بود ولی دیگه قطع کردم

بی بی کر اگ یبوست داره عالیهه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان لیا🧸🍼 مامان لیا🧸🍼 ۱۵ ماهگی