بازم پریودی بعد ۵روز تاخیری و علایم زیادی ک داشتم 🥺🥺❤️‍🩹❤️‍🩹

۵ پاسخ

سینه هاتم سفت شده بودن

منم هر ماه اینجوری ام با کلی علائم پریود میشم الان ۹ ماه شده

اخی عیب نداره گلم خدا میگه صبر کن میخوام یه خوبشو بهت بدم

مثل من

انشالله ماه بعد

سوال های مرتبط