سلام مامانا آزمایش بتا بنظرتون چند هفته هس؟

تصویر
۱۱ پاسخ

طبیعی باردار شدی آمپول و قرص مصرف کردی
من سه ماهه اقدام ب بارداری میکنم باردار نمیشم میگن تاشش ماه طبیعیه هیچ مشکلیم ندارم هیچ قرص یم نمیخورم

بتات خیلی بالاس دوقلوه

خیلی زیاده فکر کنم دو قلو باشه

دوقلو

برو سنو حتما دو تاس

چند روز تاخیری

دو قلو داری ؟

۵.

۵،۴هفته

سونیا نمیای گروه

گروه داریم تلگرام نمیاین😍
به ایدی زیر پیام بده
niaz6464
بیاین دورهم جمع بشیم

سوال های مرتبط

مامان آنیا 🎀 رونیا مامان آنیا 🎀 رونیا ۲ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیهان🍭نویان مامان آیهان🍭نویان ۵ ماهگی