سلام مامانا اینم ازمایش من بنظرتون بتا زیاده؟

تصویر
۳ پاسخ

چقد تاخیری

نه کجاش زیاده خوبه طبیعیه

مبارکه عزیزم
عددش خوبه

سوال های مرتبط

مامان عرشیا و آرشام مامان عرشیا و آرشام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💚 مامان هدیه امام رضا💚 هفته سیزدهم بارداری
مامان شازده🩵✨ مامان شازده🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان کیانا🫀😍 مامان مامان کیانا🫀😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسته🥰🤰🏼 مامان پسته🥰🤰🏼 هفته دوازدهم بارداری
minooo minooo قصد بارداری
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری