سلام خانما اینم بتا من بنظرتون خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

مبارکه عزیزم
چند روز تاخیر داشتی؟

چند روز عقب انداختی؟؟؟این باید تکرار بشه بعد دو روز

بله که خوبه💜

مبارکههه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان کیانا🫀😍 مامان مامان کیانا🫀😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان 🩷دنیزو اِلیز🩷 مامان 🩷دنیزو اِلیز🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رایان 🩵💓 مامان رایان 🩵💓 ۳ ماهگی
مامان کوچولو👼🏻 مامان کوچولو👼🏻 هفته ششم بارداری