خانما بتا برای ۱۶روز تاخیر خوبه بنظرتون

تصویر
۱۳ پاسخ

مبارکه عزیزم تاپیکاتو خوندم اقدام نبودی ؟

من بدون تاخیر در پریودی از ۱۹دی که پریود شدم دقیقا ۱۹بهمن رفتم بتا دادم ۱۳۰۰ بود

سلام گلم درخاست دوستیمو قبول کن منم مث خودتو هم بی بیم کمرنگ هم ۱۳ روز تاخیر دارم

برای ۱۷روز خیلی کمه حتما باید تکرار کنی اگه دوبرابر شده باشه خوبه لقاح خیلی دیر بوده

مبارکه عزیزم

من 4روز تاخیر 1853 بود

من‌۱۶روز تاخیر ۱۳عزار بودم

برای هرکس متفاوته من دوروز قبل از موعد ۴۹۴ بود بتام

واسه بعضیا بتا دیرتر میره بالا مبارکه گلم

آره عزیزم مال من بعد ۱۰روز ۱۶۴ بود دو روز دیگ باز تکرار کن

به نظر من کمه ولی شاید لقاح دیر تشکیل شده بره دکتر یا بهداشت براش سونو قلب اینا بنویسه

برای من ۱۴ روز تأخیر ۱/۷۰۰ بود

اره خوبه.ولی دوباره تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته یازدهم بارداری
دوباره مامان🤲 دوباره مامان🤲 قصد بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان عطرین مامان عطرین هفته نهم بارداری
مامان دخترم👨‍👩‍👧 مامان دخترم👨‍👩‍👧 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی کوچولو🩷 مامان نی نی کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان ❤️جیگر گوشه مامان ❤️جیگر گوشه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری
مامان ❤️فندق❤️ مامان ❤️فندق❤️ هفته پانزدهم بارداری