مبارکه عزیزم تاپیکاتو خوندم اقدام نبودی ؟
من بدون تاخیر در پریودی از ۱۹دی که پریود شدم دقیقا ۱۹بهمن رفتم بتا دادم ۱۳۰۰ بود
سلام گلم درخاست دوستیمو قبول کن منم مث خودتو هم بی بیم کمرنگ هم ۱۳ روز تاخیر دارم
برای ۱۷روز خیلی کمه حتما باید تکرار کنی اگه دوبرابر شده باشه خوبه لقاح خیلی دیر بوده
مبارکه عزیزم
من 4روز تاخیر 1853 بود
من۱۶روز تاخیر ۱۳عزار بودم
برای هرکس متفاوته من دوروز قبل از موعد ۴۹۴ بود بتام
واسه بعضیا بتا دیرتر میره بالا مبارکه گلم
آره عزیزم مال من بعد ۱۰روز ۱۶۴ بود دو روز دیگ باز تکرار کن
به نظر من کمه ولی شاید لقاح دیر تشکیل شده بره دکتر یا بهداشت براش سونو قلب اینا بنویسه
برای من ۱۴ روز تأخیر ۱/۷۰۰ بود
اره خوبه.ولی دوباره تکرار کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.