خانما بتا ۸۰۷برای ۸ روز تاخیر خوبه؟

۵ پاسخ

اره شاید تخمک گذاریت دیر تر بوده مثلا ۱۸ سیکل

نه پایینه
فولیک اسید بخور

عالیه گلم مبارک شاید دوقلو باشه

بله عزیزم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان گلاره مامان گلاره هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهدا جون مامان مهدا جون ۴ ماهگی
مامان پاستیل مامان پاستیل هفته هفدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته شانزدهم بارداری