خانوما شماهم ترش میکنین؟ دلیلش چیه

۷ پاسخ

من بارداری دومم هست نه ترش نمیکنم ولی برای بارداری اولم آره ترش میکردم چون بچه داره رشد می‌کنه وشکم بزرگ میشه به معده فشار میاد

اره زیاد

اره دیگه من بارداری قبلیم تا اخر همرام بود سوزش معده
کم کم بیشترم میشه
چایی نخور ببین بهتر نمیشی

من شنیدم که میگن وقتی بچه موهاش بیشتر باشه ترش میکنه و معدش میسوزه و آب تلخ طعمی که داخل معدس بالا میاد دا

تا دلت بخاد

وای من هنوزم ترش میکنم

اره بچه به معده فشار میاره دیگه

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام روزهای ابتدایی تولد