تاچندماهگی حتمابایدآروغ بچه روگرفت؟

۷ پاسخ

من از 2ماه. نیمش که بود دیگه نگرفتم بچه خودش راحت تر بود تابلندش میکردم شیرش هم میریخت

من از دوماه نگرفتم الانم وقتی شیرخورده بغلش کنم خودش اروغ میزنه

فکر می کنم تا ۵ الی ۶ ماهگی باید بگیریم تا خودشون یاد بگیرن ک بزنن

من که میگیرم

فک کنم تا وقتی که خودشون بتونن بشینن و غذا بخورن

من هنوز میگیرم

من چهارماهگی بردم دکتر گوارش گفت بگیر آروغشو

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی هام مامان مامان نی نی هام ۱ سالگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان کاوه و کایا مامان کاوه و کایا ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی