خوشگلا که باردارین،قبلش‌ که بفهمین چه علائمی داشتین ؟

۶ پاسخ

من از ده روز قبل از تاریخ پریودم هر روز دل درد داشتم و منتظر پریودم بودم اما چون در حال اقدام بودم گذاشتم ۴روز از موعدم بگذره بعد بی بی چک گذاشتم .

درد پریودی، درد ناف، تیر کشیدن نوک سینه، سرگیجه، یکمم تهوع کلا داغون شده بودم 😂

والا من یبوست شدید دارم بی بی چک زدم مثبت شده نمیدونم گذاشتم بگذره وگرنه علائم خاصی جز یبوست و یکوچولو تحو ندارم

سینه درد و بزرگتر شدن سینه مخصوصا هاله دورش

کمردرد و ترشح یکمم سرگیجه درد زیردل

کمردرد و یه کوچولو حالت تهوع عزیزم

سوال های مرتبط