۴ پاسخ

پسر من رفته تو 8 ماه هنوز نمیره بعضی بچه ها همینجورین نگران نباش

ممکنه نره یه راست چهار دست و پا بره دختر من دوهفته فقط سینه خیز رفت بعد چهاردست و پا رفت اگه داره تلاششو میکنه اوکیه میره نگران نباش وقت داره

پسرمنم نمیرع دو روزه فقط یاد گرفت خودشو به پهلو میکشه میخاد بره جولو نمیره میره سمت راست

ی هفته دیگه 7ماهش میشه

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان آرتین🤍 مامان آرتین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۷ ماهگی