۲ پاسخ

یه چیزی میگم شاید مسخره باشه ولی شب می‌خوابه رژ لب بزن ولی دیگه از رژ استفاده نکن

ببین داخل دهنش نزده معمولا داخل گلو هم میزنه اگه اولین بار باشه این شربت عالیه دختر منم زده بود هر ۸ ساعت یک سی سی بده هیچی ازش نمیمونه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کیان🦖🦋🦆 مامان کیان🦖🦋🦆 ۲ سالگی