خانما بعد اینکه بخیه هاتونو کشیدید بازم جاشو میشستید؟؟

۶ پاسخ

من بله چون شکم دارم اذیت میشم

دکتر بمن گفت دیگ نیاز نیست

آره من هنوزم میشورم

من دیگه معمولی حمام میکنم دیگه

نه دیگه اون جوش خورده خود ب خود شسته میشه

من میشورم همچنان😁

سوال های مرتبط

مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی