خانما امروز رفتم سونو رشد وزن ۱۵۰۰ بود
کمه؟

۱۰ پاسخ

ب منم گف کم لیدی میل داد

نه خوبه نرماله

۳۲هفته رفتم دوکیلو بود

برا منم ۱۸۰۰عزیزم غصه نخور

اره عزیزم اگه 30هفته ای اوکیه نگرانش نباش

وزنش خوبه عزیزم

من رفتم ۳۱ هفته دقیق ۱۶۰۰ بود .نرماله به نظرم

مولتی ویتامین هاتو سر وقت بخور

چند هفته ای؟

فک منم کمه عزیزم حداقل باید یک و نوهصد میشد پودر لیدی میل بخور

سوال های مرتبط

مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 هفته سی‌وچهارم بارداری