خانمای سزارین تا کی خون ریزی داشتینی

۹ پاسخ

سلام دکتر شیوا طالبی بهت نامه داد برای سزارین یا سونو خودش گذاشت رو پرونده برا بیمه؟؟

عزیزم شما پیش دکتر طالبی سزارین کردید ؟ راضی بودی ؟
بیمارستان اصفهان بودی یا عسگریه؟

من ده روز خونابه بعدشم ترشحات زرد تا بیست روزگی پاک شدم

من تا ۴۰ روز در حد لکه بینی بود
ده ،دوازده روز خونریزی داشتم ولی کمتر از پریود

تا چهل روز کلن لک بینی بود

من الان ۳۳روز ولی لکه بینیم قطع نمیشه

من که قطع شده امروز یکماه کامل شد

من دیگه ندارم ولی هرازگاهی لک میاد
۳۶روزه زایمان کردم

تا 60 روز ولی در حد لکه بینی میشه اخراش

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان امیر علی و آیدا مامان امیر علی و آیدا ۳ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی