کسی قرص واس قطع شیردهی خورده؟

۱۳ پاسخ

من قرص چرک خشک کن خوردم

زمان دارع زمانش ک رسید بچه خودش جدا میش

چرا میخوایین جدا کنین آخه

من اصلادردنگرفتن قرصم نخوردم

من نخوردم خودش خشک شد دو روز عذاب آور بود تحمل کردم بعده روز سوم خوب شد

آره عزیزم خیلی ها میخورن

من روز هفتم زایمانم خوردم و شیرمو خشک کردم.شیرمم زیاد بود اتفاقا. گابرکولین

کابرگولین خوبه یکی دوشنبه بخور یکی جمعه سینه هات روهم هر چندساعت یه بار بدوش هر دفعه ۳۰ ثانیه بدوش ک سفت نشه درد بگیره منم همینکارو‌کردم راحت بودم

من قرص برای شیر افزا خوردم برای قطع نه 😅😅😅 چون همیشه قطعه

آره باید بری پیش دکتر

منم یه هفتس از شیر گرفتم
سینه هام شده سنگ

صبر کن خودش خشک میشه هر ۸ ساعت چرک خشک کن بنداز

خواهرم تو داروخونه ست یه قرص بهم معرفی کرد ولی گفت توصیه نمیکنم بخوری چون روی پرولاکتین تاثیر میزاره صبر کن خودش خشک میشه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی