۳ پاسخ

نیست نگران نباش
چند روز تاخیر ازمایش دادی ؟

عزیزم چند روز تاخیر ازمایش دادی ؟
بتا بالاست و خوبه
علایم بارداری پوچ یا خارج از رحم اینه ک درد زیاد از زیر شکم و لگن شروع بشه و بزنه ب پشتت و غیرقابل تحمل باشه یا اینکه یکسره سرگیجه داشته باشی موقع بلند شدن و راه رفتن
ولی عدد بتات خیلی خوبه نگران نباش 2 هفته از اولین پریودت کم کن .بعد صبر کن 6 هفته بشه برو سونو که قلبش هم بسلامتی تشکیل شده باشه

چند روز تاخیر داشتی موقع ازمایش

سوال های مرتبط