۳ پاسخ

من بتام ۱۸۰۰ بود بستری شدم 😔 تازه دو هفته است

چه علائمی داشتین که فهمیدین خارج رحمین؟

من ۴ هفته بتام ۱۴۷ بود ۳ روز بعدش رفتم واسه تکرار شد ۲۱ بعدم سقط

سوال های مرتبط