۸ پاسخ

هانیز ۴

3مولفیکس

من دخترم۷و۸۰۰،۴میبندم.چون سه ی خورده کوچیک بود و پس میزد

مای بیبی ۴
مولفیکس ۳ چون قالبش از مای بیبی بزرگتره

سایز ۴

من بچم ۴ و نیمه ۳ میبندم

۳ میبندم

میبندم۳

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱۴ ماهگی