۹ پاسخ

من واکسن ۲ ماهگی رو که زدم دیگه بعدش ۳ بستم براش

۴ مای بیبی

۴مای بی بی

درضمن مولفیکس قواره هاش نسبت به هانیز و مای بیبی کوچیک تره
و هانیز از همه قواره بزرگتر
اینم یه تجربه

۴ میبستم

۴ عزیزم

۴ میبندم

با توجه به وزن بچه و حجم دفع مدفوع و ادرارش سه یا چهار باید ببندی

مولفیکس 4

سوال های مرتبط