من واکسن ۲ ماهگی رو که زدم دیگه بعدش ۳ بستم براش
۴ مای بیبی
۴مای بی بی
درضمن مولفیکس قواره هاش نسبت به هانیز و مای بیبی کوچیک تره
و هانیز از همه قواره بزرگتر
اینم یه تجربه
۴ میبستم
۴ عزیزم
۴ میبندم
با توجه به وزن بچه و حجم دفع مدفوع و ادرارش سه یا چهار باید ببندی
مولفیکس 4
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.