کسی ب تازگی بیمارستان اپادانا اهواز سز شده؟

۴ پاسخ

من طبیعی زایمان کردم خیلی راضیم خیلی رسیدگیشون خیلی خوبه

از بیمارستانو رسیدگیش راضی بوده

دکتر با دستمزد خودشو بیمارستان ۴۳

دوستم انجام داده

سوال های مرتبط