سلام کسی بوده با آمپول آزادسازی 23 روز از پریودش گذشته باشه

۱ پاسخ

سلام بله عزیزم من hcg زدم و همون روزش اقدام کردم الان ۱۰روزه از پریودم گذشته و بیبی چکم مثبت شد شما هم تست بده گلم

سوال های مرتبط