سلام ببخشید من خشکی واژن دارم چیکار کنم

۲ پاسخ

بایدبه دکتر بگی...ولی تو بارداری هر چی ترشح نداشته باشی بهتره

به دکترت بگوامابعدازبدنیااومدن بچت ژل های مختلفی برای درمان خشکی واژن هست اماتوی بارداری بادکترصحبت کن

سوال های مرتبط