سلام.آجیها من ۳ روز تاخیر دارم کی برم برا آزمایش توروخداکمکم کنید

تصویر
۷ پاسخ

خانوما من رفتم سنو اون هفته گفت قلبش ۱۶۲یعنی دوازده هفته برم دیگ حاملگی پوچ نی یعمی دیگ سالمه

منم مثل تو ام.... نمیدونم چیکار کنم... فقط داخل واژنم سمت چپ درد میکنه.. دیگه علائمی ندارم....... تو چی علائمی داری عزیزم؟؟؟؟

بیبی زدی

منم سه روز تاخیرم ولی تا امروز بی بی چکام منفی بود ولی امروز صبح زدم هاله خیلی کمرنگ بعد نیم ساعت افتاد ولی تا دیروزهرچی میزدم هرچیم میگذشت هیچینمیفتاد از دیشب دچبارم ترشح قد نخود خونی قهوهای داشتم خدا کن پریود نشم هردو باردار باشیم دکتر من گفت دوروز دیگه برم آزمایش

سلام عزیزم. اگر سابقه ی تاخیر نداشتی و تنبلی تخمدان نداری به نظرم اول یه بیبی چک بزن بعدش برو ازمایش

عزیزم بیبی چک نزدی؟

سلام بی بی چک بگیر فردا صب بذار اگه مثبت بود همون موقع برو ازمایش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته پنجم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد