لیپوزوفر آبی یا قرمز؟؟؟؟

۵ پاسخ

دوز ابی بیشتره

من آبی میدم داروخونه گفته چون شیر مادر میخوره و آهنش کمتر از شیرخشک آبی بدیم بهش

قرمز ۷ میلی گرمه
آبی ۱۵ میلی گرم
نیاز روزانش‌ون ۱۵

از لحاظ طمع یکیه ولی برای دختر ابی

آبی باید یه قطره چکون بدی
قرمز ۲ تا
مقدار آهن قرمز کمتره

سوال های مرتبط

مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۷ ماهگی
مامان به بی مامان به بی ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۷ ماهگی
مامان بهار🌸 مامان بهار🌸 ۱۵ ماهگی
مامان 💙🧑🏻‍💼💙 مامان 💙🧑🏻‍💼💙 ۱ سالگی