لیپوزوفر آبی یا قرمز؟؟

۶ پاسخ

من تالا قرمز میدادم دیگع الان آبی میدم چند روزه. آبی آهن بیشتری داره

طعم که فرقی نداره بخاطر دز اهن یا همون مقدار اهن ابی برای دختر بهتره

آبی
تو هر سی سی ۱۴ میلی گرم آهن داره

لیپوزوفر فورت که بنفش هست من اونو میدم

قرمز خوشمزه آبی قوی تر

آبی چون دوزش بالاتره به من دکترگفت قرمزندم آبی بدم

سوال های مرتبط

مامان پنبه⚽🧸 مامان پنبه⚽🧸 ۱۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۷ ماهگی
مامان به بی مامان به بی ۱ سالگی
مامان بهار🌸 مامان بهار🌸 ۱۵ ماهگی
مامان 💙🧑🏻‍💼💙 مامان 💙🧑🏻‍💼💙 ۱ سالگی