۴ پاسخ

منم همینجور
وای کنده شد از بس خاروندم🤣

من همیشه میخارونم یعد حوله داغ میکنم میزارم روشون

یکم عسل بمال پلاستیک بزار روش تا نماله به لباست یکم بمونه روز بزن

بعد کرم شقاق سینه بخر از الان بزن نخارون ک ترک نخوره

طبیعیه
یکم اب بزن بهش خنک شه اروم شی

سوال های مرتبط

مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویرا مامان ویرا ۷ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری