۷ پاسخ

نگیر بکار نمیاد

من‌اونت گرفتم فک کنم ۲۰ تومنی شده. البته من دوسال پیش گرفتم . هزینه اضافه هست چونکه تا آخر دوسال نمیتونی همش‌شیر بدوشی پدر سینه در میاد. برای ماه اول یا هفته اول خوبه ک سینه راه بیفته . من ی هفته اول استفاده کردم. خیلی کلافه میشی همش حموم بودم بدم میومد شیر سرازیر می‌شد. حالا ببین نیاز بچه ب شیر خودته یا شیر خشک

بنظرم بگیرخیلی خوبه ای کاش خریده بودم..دهنم سرویس شدتاشیرم امد بعدم زیاده شیرم بایدبدوشمش..اگرتادیشب راه نمیوفتادم‌توشیردهی امروزمیخریدم دیگه

خیلی خوبه
جوی میلک من دارم

تایپک قبلیت سوال پرسیدم چون تجربه خرید داشتی.. جواب نداده پاک کردی😐

ن ب کار نمیاد دستی بگیری کم هزینه تر و راحت تره

اونت خوبه من قیمت کردم6وخورده

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۹ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۲ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ ماهگی