شیردوش برقی چه مارکی خوبه؟

۷ پاسخ

لطفا اگر اخیرا صارم یا عرفان نیایش زایمان کردید بهم بگید چجوری بوده مراقبتاشون و بیهوشیشون و ...

دوستان کسایی که با دکتر گیتا نعمتی زایمان کردن لطفا تجربشون رو میگن؟

اونت اگه اصلش باشه الان

پرتابل من دارم واقعا عالیه

دکتر کیسون دارم خوبه

نمیدونم هرکدوم بهتره

من مارک وِکتو گرفته بودم هم برقی بود هم دستی و هم با باطری کار میکرد

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۲ ماهگی