۲ پاسخ

من بعد زایمان گرفتم بعد سه ماه چون قبلش شیر داشتم و راحت بودم میدوشیدم با دست 😂 ولی بعدش چون نتونست مک بزنه مجبور شدم بخرم اونت پرتابل خیلی راضی بودم

خیلی گرونه

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۹ ماهگی