۱۴ پاسخ

من دستی خریدم چیکو

منم نخریدم اگه ببینم نیاز میشه بعدا میخرم

من فعلا یدونه دستی خریدم معمولی😕احساس خوبی به دوشیدن شیر ندارم😂🥲

پرتابل تکی ۵ میلیون

میگن اول دستی بخرین بعدا اگه لازم شد برقی

من واسه بچه اولم دستی گرفتم خیلیم راحت بود 3بارفشارمیدادم 90شماره پرمیشد
بعدم هرازگاهی نیازمیشه

وکتو ۶۳۰۰

من دستی گرفتم از اون جدیدا فکر کنم ۳۰۰ اینورا یادم نیست درست

منم نخريدم
اگر بعدا لازم بشه ميخرم

خیلی کارآمدنیست
نهایتا دوسه هفته اول تانوزاد فکش قوی بشه وبتونه میک بزنه بعدش دیگه کاربردنداره

من دستی خریدم

منم میخواستم بگیرم ولی حس کردم شاید خیلی لازم نباشه اگه لازم شد سریع بعدش میخرم😬😅

من ی پرتابل گرفتم ۳۹۰۰ دو هفته پیش
my375

شنیدم زیاد کاربرد نداره

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۴ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۹ ماهگی
مامان لِنا🩷 مامان لِنا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری