من دستی خریدم چیکو
منم نخریدم اگه ببینم نیاز میشه بعدا میخرم
من فعلا یدونه دستی خریدم معمولی😕احساس خوبی به دوشیدن شیر ندارم😂🥲
پرتابل تکی ۵ میلیون
میگن اول دستی بخرین بعدا اگه لازم شد برقی
من واسه بچه اولم دستی گرفتم خیلیم راحت بود 3بارفشارمیدادم 90شماره پرمیشد
بعدم هرازگاهی نیازمیشه
وکتو ۶۳۰۰
من دستی گرفتم از اون جدیدا فکر کنم ۳۰۰ اینورا یادم نیست درست
منم نخريدم
اگر بعدا لازم بشه ميخرم
خیلی کارآمدنیست
نهایتا دوسه هفته اول تانوزاد فکش قوی بشه وبتونه میک بزنه بعدش دیگه کاربردنداره
من دستی خریدم
منم میخواستم بگیرم ولی حس کردم شاید خیلی لازم نباشه اگه لازم شد سریع بعدش میخرم😬😅
من ی پرتابل گرفتم ۳۹۰۰ دو هفته پیش
my375
شنیدم زیاد کاربرد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.