مامانا شیر دوش دستی چه مارکی بگیرم؟دستی خوبه یا برقی؟

۵ پاسخ

دستی به درد نمیخوره

برقیشو ک دارم بهته
هم مچ دستم درد گرفته بود با دستی .هم درست شیر نمیدوشید
هم اینکه میتونم بزارم توی سوتینم و بکارام برسم .اونطوری هی باید پمپاژ میکردم
البته بعضیا با دستی راحترن بعضیا با برقی
من چون شیرم کم بود و اینکه کم کم دخترم سینمو داشت ول میکرد گرفتمهروقت نمیخوره یا شیر خشک میدم یا صیر خودمو میدوشم تو شیشه میدم

من گذاشتم بعد زایمان وقتی نیازم شد برقی کرایه کردم
کلا یه هفته استفاده کردم

ولی به نظرم اول دستی بگیر..اگ دیدی بچت سینت نگرفت یا مثلا شیر داشتی خیلی میخواستی زیاد بدوشی ونتونستی با دستی بدوشی بعد هزینه کن...من زنداییم خیلی تلاش کرد بچه شیر خودشو بخوره سینه بگیره نگرفت.بعد اومد با دستی دوشید راحت شیرا می اومدن بعدشم دیگ خشک شد شیرش انداختش بیرون.ولی یکی از دوستام هرکارکرد با دستی نشد مجبور شد برقی خرید به نظرم ابتدا هزینه نکن اگ نشد بعد شوهرت بفرست یه دقیقه از کالا پزشکی یا سیسمونی ها بخره برات❤

دستی نگیر برقی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی