منم نگرفتم
اول ببین چقد شیر داری بعد هزینه کن
برقی بهتره برا اوایل تا سینت راه بیوفته لازمت میشه فقط مرتب بدوش بزار مجراهات باز شن مرتب هوله داغ بزار رو سینت و.بزار بچت میک بزنه و مرتب بدوش که شیرت راه بیوفته
من اصلا سربچه اولم بدردم نخورد
من سر دو تا بچه قبلیم اصلا نیازم نشد
اصلا نیازی به برقی نیست همون دستی خویه برای اوایل و مواقعی که سینه ت سفت میشه
بعد زایمان نیازت شد بخر بنظر من
اول دستی بگیر بعد دیدیی نیاز پیدا کردی برقی بخر من از اول برقی خریدم کلا دوبار استفاده کردم ب دردم نخورد
دستی بخر اولش همونه که نیازت میشه
بوقی نخری اونا بدرد نمیخوره
باید چرا ببین شیر داری اول یا نداری، من گرفتم ب کارم نیومد
بخر حتما برقی بخری خیلی بهتره ولی اگر تونستی دستی سرنگی بخر از این پمپیا نخر بدرد نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.