۱۱ پاسخ

بیخوده نخر

من اوایل سینم سفت شده بود شیرش نمیومد خیلی خوب بود با شیردوش شیرشو میکشیدم سبک میشدم

بیخوده

من نخریدم تا ب حال هم احتیاجی نداشتم

میگن دستی مدل پمپی بهتره
من یه پمپی دستی خریدم

بخر دسی بخری چیکو بخر شیشه ای کشش بالاس

شیردوش برقی خوبه دستی بیخود

آره اوایل خوبه فقط

خوبه برای اوایل ک بچه نمیتونه مک بزنه

بیخودیه ولی تو بیمارستان میخوان

بخر داشته باشی ولی بیخودیه

سوال های مرتبط

مامان لِنا🩷 مامان لِنا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری