خانما شیردوش دستی چه مارکی خوبه؟

۳ پاسخ

با دست راحت تره
من چیکو داشتم ولی شیرم کم بود با دست میدوشیدم
ولی اولش برا باز شدن رگا خوبه

من چیکو دارم، خوبه

فیروز گرفتم به کارم نیومد.
خودم با دست میدوشم😁

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۳ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان لِنا🩷 مامان لِنا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری