خانما شیردوش دستی چه مدلی بگیرم بهتره؟

۵ پاسخ

من که از این دستی ها پمپی سر بچه اولم داشتم راضی نبودم خیلی اذیت می‌کرد اون مدل دیگش به نظرم بهتره

چیکو

بزارخودبیمارستان میگه بهت
مثلابه من گفت سرنگی بگیر

من چیکو گرفتم

بنظرم فعلا نگیر بعدا اگر نیازت شد بگیر من که نیازم نشده تا الان

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ ماهگی
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 ۹ ماهگی
مامان جانا و آریا مامان جانا و آریا ۵ ماهگی