خانمااااااا شیردوش چه مدلی خوبه بگیرم؟؟؟

۵ پاسخ

من پرتابل گرفتم، چون سر اولی دستی داشتم خیلی دستم درد میگرفت

من دستی گرفتم خیلییییی هم به کارم اومد راضیم ازش

من دستی کرفتم

پیج سیسمونی هانا پیام بده بهت معرفی میکنه پرتابل خیلی خوبی داره من اژش خزیدم

برقی میخوای بگیری اونت

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی
مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان ویهان* مامان ویهان* ۸ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی