خانما این شیردوش دستی خوبه

تصویر
۳ پاسخ

برای منم دستی بود ولی برند اونت
من که خیییییلی راضی بودم
خیلی به دردم خورد
خیلیا میگن این دستیا سخته و بهتره برقی بخریم ولی بنظرم برقی برا مادرای شاغل و اینا هست که مشغلشون زیاده و وقت کمی دارن

من دارم و مزخرفه

من از این گرفتم ولی استفاده نکردم ببینم خوبه یا نه

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۳ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 ۹ ماهگی