خانوما شیردوش برقی گرفتین یا دستی؟؟ شیشه شیر چی گرفتین؟؟

۱۰ پاسخ

شیردوش گذاشتم اگه لازمم شد بگیرم. شیشه شیر هم می خوام یه ایرانی بخرم، اگه گرفت و لازم شد بهترش رو بخرم.

شیردوش برقی پرتابل خیلی ب کاره واقعا
شیشه هم من بیبز گرفته بودم

شیردوش دستی دارم شیشه شیر نمیدونم چی بگیرم

شیر دوش دستی چیکو
شیشه شیر انتی کولیک اونت

من دستی مدل ۲۰۰۰ لاو گرفتم اگه دستی میخوای خیلی خوبه این... شیشه شیر فیلیپس اونت

من سزارینم به نظرتون شیر دیر میاد؟؟ همه هدفم اینه شیر داشته باشم به بچه م‌شیرمادر بدم، حتما نیازه شیر دوش بگیرم؟؟

شیر دوش هنوز نگرفتم ولی برقی پرتابل میخوام بگیرم، شیشه هم دکتر براون

مرسی عزیزم

دفعه پیش دستی گرفتم خیلی اذیت کننده بود این دفعه برقی ،صد درصد برقی عصای دستت میشه از تو همون بیمارستان

شیر دوش دستی گرفتم، شیشه شیر دکتر براون

سوال های مرتبط

مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 ۹ ماهگی