مامانا شیردوش چی گرفتین چی پیشنهاد میدین ؟

۴ پاسخ

من دستی برندچیکوسرسیلیکونی گرفتم

دستی گرفتم معلوم نیست لازم باشه بخام هزینه کنم برقی بگیرم

من دستی گرفتم راضی ام واقعا

من دستی گرفتم چون اصلا معلوم نیست که شیر داشته باشی یا ن بعدشم انشالله نی نی خودش خوب میگیره اصلا نیاز نمیشه

سوال های مرتبط

مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی
مامان روعید مامان روعید هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی