من سر دخترم شیردوش اونت دستی داشتم الانم همونو گرفتم . چون اولاش شیر زیاده بابد دوشید کلا . ولی مام کوزی فکر کنم میگن خیلی خوبه برقی. اونت هم برقی داره کلا اونت مارک خوبیه
من سر بارداری اولو نگرفتم الانم نمیگیرم 😁😅
چرا شیردوش میخرین؟ میخاین با شیشه بدین ینی؟ یا میخاین شیرتون بیشتر شه؟ میشه توضیح بدی؟
بریسک داشتم خوب بود
من نگرفتم هنوز، گفتم ببینم بعد از زایمان چی پیش میاد اگه لازم شد بگیرم
گرفتم ولی هنوز تجربه استفادشو ندارم
کسایی که استفاده کردن ازش راضی بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.