مامانا تو هفته ی من کمر درد با ی جورایی دردی پریودی طبیعیه ؟؟

۷ پاسخ

برای منم همینطوره.

اره منم همینجوریم

وقتی تاخیر بودی هم این علایم داشتی؟

اره عزیزم منم داشتم و همچنان هنوز دارن

آره طبیعی است، هفته بعد احتمالا تهوع هم میاد سحر ، فولیک اسید میخوری؟

آره برای منم اینجوره میاد و میره....

اره عزیزم کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه✨❤️ مامان معجزه✨❤️ ۴ ماهگی
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری