۹ پاسخ

اگرمیدادی باید تو این سن میگرفتی نخورده بیخیال دیگ بهتر

همون بیمارستان تا از شکم در میاد باید بزاری😅

تا یک ماهگی باید میدادی الان نمیگیره

پسر من تا ۱ماهگی خورد دیگه نخورد چرا باید اصرار کنی بخوره ولکن بابا.پسرم هروقت گشنشه انگشت شصتشو میکنه تو دهنش هروقتم خوابش میاد همینکارو میکنه😂

۱۰ ماهه نگرفته دیگع نمیگیره
ی پا خانم شده برا خودش دیگع

اولش برا ریفلاکس و کولیک خوبه

چرا نخوره ک بهترع من الان نمیدونم چطورم ترکش بدن

دیگه حالا براچی بدی؟؟؟

نمیخوره دیگه

سوال های مرتبط

مامان نیهان 🩷 مامان نیهان 🩷 ۱۳ ماهگی