بعد واکسن ۱۸ ماهگی پاراکید بهتره یا استا ساده؟

۴ پاسخ

پاراکید

من پاراکید میدم کلا

پاراکید فوری تبش میاره پایین ولی کم باید بدی

پاراکید زودتر میاره پایین تب خوبه

سوال های مرتبط