خانما واسه سونو تشکیل قلبش چند هفته برم؟

۵ پاسخ

والا من منتظرم ۶هفته بشه برم دکترم گفت برو اگ قلبشم نبود هنوز ساک باشه بسته

پیشنهاد میکنم برای اینکه استرس و نگرانی نداشته باشی ۸ هفته به بعد برو

من حودم7هفته و1 روز رفتم ولی ببین دکترت کی بهت میگه همونو برو

هشت هفته برو ک قشنگ تشکیل شده باشع

۷ هفته و چن روز برو

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری