۸ پاسخ

آره هیچی متوجه نمیشی

واسه من که نزدن ده سال پیش الان نمی‌دونم اما هیچی هم متوجه نمیشی

خودت ازدرد داری می لرزی هیچی نمیفهمی

اره یه آمپول قبلش میزنن به همون قسمت بعد بخیه میزنن

ن بابا
اینقدر درد کشیدی خودت خود به خود سر میشی 😂

دعوت‌بده عزیزم

اره میزنن

خیرررر

سوال های مرتبط

مامان دلماه و شاهان مامان دلماه و شاهان هفته سی‌ویکم بارداری