۸ پاسخ

عزیزم آناناس بخور قرصش از دارو‌خونه بگیر بخور آناناس عالیه من خودم بخیه های داخلی مونده بود دکتر قرصش داد آناناس هم‌ گفت بخور دیگه خدارو شکر افتادن🥴

من دقیق دو روز بعد زایمانم مجبور شدم از جام بلند بشم و وایسم پای ظرفشویی و ظرف بشورم کارای خونم رو بکنم.خیلی سخت بهم گذشت

برا من تا الان ۲تا افتاده،اما خیلی باهاشون مشکل ندارم

من پنجاه روزه افتادن هنوزم درد میکنه مدفوع میکنم گریه میکنم حس میکنم مقعدم پاره شده😐

من ۶تابخیه طبیعی داشتم تا ۲۵روزگی همه اش افتاد بستگی داره خوش گوشت باشی یانه

از من داخلی مونده بیرونی افتاد تموم شد

تا ۴۰ روزگی کم کم میفتن

من سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 ۳ ماهگی