۶ پاسخ

من میدم شیرخشک اپتامیل ۳ میدم

من فقط ی وعده اونم صبح بهش میدم

تو خانواده مامانم اینا به بچه هاشون تا سه سالگی دیدم شیر خشک میدن اما من ندادم شیرخشکی بود یه سالو دوماهگی قطع کردم پاستوریزه هم یبوستش میکرد ندادم اصلا

مگه بعد دوسالم باید شیرخشک داد

بچه من پاستوریزه نمی‌خورد محلی دادم یکی دو بار تف کرد بعد دیگه خورد اوکی شد

نه

سوال های مرتبط

مامان شهاب مامان شهاب ۲ سالگی