عزیزان جواب ازمایشمو بگید چطوره

تصویر
۱۳ پاسخ

قندت چند بود قبلا الان اومده پایین چیارو رعایت کردی

باید قرص تیروئید بخوری
برا منم این عدددبود قرص داد باید ۳باشه

تیروییدت تقریبا اوکیه ولی همین عدد نگه دار
قندم اوکیه

بابد قرص تیروئید بخوری

کمکاری تیروئید داری

قند دوساعته هم 84 هستش

تیروئیدت باید قرص بخوری قندتم اومده پایین و نرماله

قندت خوبه، تیروییدت کم کاره ؟ البته tsh,خیلی بالا نیست .

تیروئید کم کار داری عزیزم

تیروئیدمن 2.9بود دکترگفت سه ماه دیگه دوباره آزمایش بده این دفعه دادم شکرخدا1.42شده بود

نرماله
قندت از دفعه قبل کمتر شده

تیرئیدداری?

عزیزم غربالگری ؟

سوال های مرتبط

مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان آیهان جانم مامان آیهان جانم روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه 🫀🥹 مامان معجزه 🫀🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان maleka🩰🩷 مامان maleka🩰🩷 ۸ ماهگی
مامان نخود🌸 مامان نخود🌸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷پرنیاومهراد💙 مامان 🩷پرنیاومهراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری