دوستان سونوم واسه روز ۱۱سیکل چطوره

تصویر
۵ پاسخ

تخمک ازاد کردی

ینی توچپ شش تا و توراست چهارتا فولیکول داری؟

یکم فولی ۱۶ خوبه
آزادسازی برات نوشت؟

فولیکول داری ولی خیلی کوچیکن و بالغ نشدن

خوب ولی تقویتی میخوان میگم عفونت داری

سوال های مرتبط

پریسا پریسا قصد بارداری
مامان فرفری مامان فرفری قصد بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
انتظار😥 انتظار😥 قصد بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته شانزدهم بارداری
آیلین🎀🤍 آیلین🎀🤍 قصد بارداری
مامان آینده🌸 مامان آینده🌸 قصد بارداری
مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری